Sista gången.

Nu sätter jag igång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommenterade nyligen till mig angående de där med en sån där liten symbol man kunde ha till sin blogg. Jag gjorde som du sa och nu är allt jättekonstigt, jag gjorde exakt som du sa och kopierade in koden du skrev efter första "wraper". NU ÄR HELA MIN BLOGG FÖRSTÖRD, OCH DET GÅR INTE ATT ÄNDRA!! Fan va omoget gjort!! Fast än jag gick tillbaka i komallen och tog bort koden så ändrade de sig inte! Har du kul eller, så jävla omoget om det var med flit du ville förstöra, är du nöjd nu eller!??!!-.- D:

2010-10-02 @ 14:04:32
Postat av: Anonym

jag gillar eran blogg ;)

2010-10-22 @ 15:37:32
Postat av: Josefin

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:38:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0